informacje prasowe


Należy do kategorii:
Badania konsumenckie, Technologia

Dzielenie się swoim życiem w internecie coraz popularniejsze

Badania konsumenckie, Technologia

Dzielenie się swoim życiem w internecie coraz popularniejsze

Internet w prosty sposób pozwala użytkownikom na dzielenie się swoimi przeżyciami z bliskim lub dalszym otoczeniem. Ponad 70 procent wszystkich osób posiadających smartfony regularnie publikuje swoje zdjęcia, a co trzeci z nich udostępnia tworzone przez siebie materiały wideo. Wielu użytkowników smartfonów udostępnia treści bez wahania i zastanowienia. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Technologia

Ericsson rozszerza usługę Wi-Fi calling o kolejne urządzenia

Technologia

Ericsson rozszerza usługę Wi-Fi calling o kolejne urządzenia

Ericsson (NASDAQ: ERIC) ogłosił dziś rozszerzenie istniejącej usługi Wi-Fi calling o dodanie nowej funkcjonalności - Wi-Fi calling dostępne na urządzenia działające jedynie w sieci Wi-Fi. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Badania konsumenckie, Technologia

Internet głównym źródłem rekomendacji i poleceń

Badania konsumenckie, Technologia

Internet głównym źródłem rekomendacji i poleceń

Podejmowanie decyzji zakupowych często poprzedzone jest poszukiwaniem opinii o danej usłudze lub produkcie. Według respondentów badania Ericsson „Sharing Information - The rise of consumer influence” (Udostępnianie Informacji - Początek wpływów konsumenta), szukanie rekomendacji w internecie jest coraz łatwiejsze i popularne. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Badania konsumenckie, Technologia

Udostępnianie treści online - nowy raport Ericsson

Badania konsumenckie, Technologia

Udostępnianie treści online - nowy raport Ericsson

Zagadnienie prywatności regularnie staje się tematem rozmów, ponieważ coraz więcej osób ujawnia dane osobowe online. Raport Ericsson ConsumerLab „Sharing Information - The rise of consumer influence" (Udostępnianie Informacji - Początek wpływów konsumenta) podkreśla również, że ludzie obserwują innych. Konsumenci nie tylko obserwują siebie nawzajem, ale również firmy i instytucje rządowe – i udostępniają to, co widzą. ...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Badania konsumenckie, Technologia

Telewizja mobilna zdominowana przez Youtube

Badania konsumenckie, Technologia

Telewizja mobilna zdominowana przez Youtube

Ponad połowa konsumentów przyznaje, że ogląda materiały dostępne na żądanie (VOD - Video On Demand) przynajmniej raz dziennie. W 2010 roku było to zaledwie 30 procent. W ujęciu tygodniowym na jednego widza przypada sześć godzin na seriale, programy i filmy VOD - to dwa razy więcej niż w roku. ...

czytaj więcej
Technologia

Ericsson we współpracy z uczelniami, instytucjami badawczymi i przemysłem uruchamia program 5G for Europe

Międzybranżowy program łączy gałęzie przemysłu, sektor publiczny i wiodące uniwersytety, aby wzmocnić konkurencyjność europejskiego przemysłu 5G for Europe będzie koncentrował się na badaniach, innowacjach i pilotażowych wdorżeniach przemysłowych wykorzystujących sieci nowej generacji 5G Program ma na celu umożliwienie przemysłowi skutecznej cyfryzacji, tworzenia nowej wartości...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Badania konsumenckie, Technologia

Telewizja linearna ma się dobrze.

Badania konsumenckie, Technologia

Telewizja linearna ma się dobrze.

Oglądalność telewizji linearnej jest ściśle związana z wiekiem widzów. 82 procent osób starszych deklaruje codzienne oglądanie telewizji. W przypadku Millenialsów odsetek ten wynosi zaledwie 60 procent Połowa osób które wzięły udział w badaniu deklaruje, że przynajmniej raz dziennie ma kłopot ze znalezieniem programu, który jest dla nich interesujący 22 procent osób które nie...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Badania konsumenckie, Technologia

Nowy raport Ericsson TV & Media Report 2015

Badania konsumenckie, Technologia

Nowy raport Ericsson TV & Media Report 2015

Ericsson ConsumerLab TV & Media Report 2015 pokazuje, że konsumenci jeszcze intensywniej korzystają z usług wideo na żądanie; co trzecia godzina oglądania przypada na treści TV i video na żądanie Report wskazuje na wzrost oglądalności treści wideo na smartfonach o 71 procent od 2012 r.; niemal dwie trzecie czasu oglądania TV i wideo wśród nastolatków przypada na urządzenia mobilne Rosnącą...

czytaj więcej
Należy do kategorii:
Technologia

Oprogramowanie firmy Ericsson zwiększa wydajność sieci mobilnych w pomieszczeniach

Technologia

Oprogramowanie firmy Ericsson zwiększa wydajność sieci mobilnych w pomieszczeniach

Ericsson stworzył kolejne, ważne oprogramowanie, Ericsson Networks Software 16A, które zawiera pakiet nowych wersji oprogramowania dla LTE dla budynków ...

czytaj więcej