Ericsson przenosi zarządzanie usługami medialnymi do chmury
Ericsson przenosi zarządzanie usługami medialnymi do chmury
- Wprowadzenie usług przeznaczonych do zarządzania bezpiecznym umieszczaniem, archiwizacją i przetwarzaniem mediów w publicznej i prywatnej chmurze
- Oferuje nadawcom nieporównywalne bezpieczeństwo, wybór, elastyczność i wydajność
Ericsson przedstawił dziś kompleksowe usługi zarządzania mediami oparte na chmurze, najnowszy dodatek do oferty usług dla nadawców i mediów. Usługi, które zadebiutowały podczas konwencji IBC 2014, przeznaczone są do zarządzania bezpiecznym umieszczaniem, archiwizacją i przetwarzaniem mediów w publicznej i prywatnej chmurze.
Usługi te przyniosą nadawcom nowe korzyści oferując nieporównane bezpieczeństwo, wybór, elastyczność i wydajność oraz eliminując znaczne koszty początkowe często związane ze sprzętem i infrastrukturą.
Ericsson podczas konwencji IBC (Hala 1, D61) zaprezentował swoje usługi, w tym bezpieczne archiwum chmurowe oraz bezpieczną chmurową bramę sieciową, która umożliwia ich dostarczanie. Bezpieczne archiwum chmurowe to rozbudowane archiwum oparte na chmurze z dostępem online, które umożliwia obniżenie kosztów oraz zapewnia trwałe przechowywanie danych w chmurze publicznej i skuteczną ochronę treści. Bezpieczna chmurowa brama sieciowa to narzędzie oparte na chmurze, umożliwiające bezpieczne i szybkie umieszczanie i autoryzację plików. Wybrane funkcjonalności to:
- Brama otrzymywania plików: mechanizmy stosowane do wysyłania plików do obróbki, obejmuje łączność, narzędzia przyspieszania łącza i kodowanie treści
- Weryfikacja: usługi weryfikacji otrzymywanej treści pod kątem zgodności z oczekiwaniami i określonymi standardami
- Transformacja: usługi, które przygotowują treści dla wielu platform i terytoriów
- Dostawa: usługi pakowania i dostarczania treści wideo do odbiorców końcowych
Thorsten Sauer, dyrektor działu Broadcast and Media Services w firmie Ericsson, mówi: „Korzystając z naszych kompleksowych usług, nadawcy będą mogli zarządzać mediami za pomocą funkcji umieszczonych w chmurze. Będziemy w stanie szybko skalować zastosowania do potrzeb naszych klientów i pomagać im zwiększyć wydajność usług oferowanych w modelu abonamentowym i na kartę. Te usługi są kluczowym elementem naszej przyszłej strategii dostaw. Naszym priorytetem jest zapewnienie naszym klientom pomocy w utrzymaniu się na prowadzeniu mimo rosnącej konkurencji”.
Firma Ericsson wierzy, że w miarę upływu czasu coraz więcej klientów odkryje wygodę dostępu do treści na żądanie. Ta zmiana w zachowaniach widzów znacznie skomplikuje zarządzanie mediami, ponieważ treści będą musiały być tworzone i dostarczane do wielu różnych platform i powiązanych usług w krótkim czasie. Ericsson stworzył ustandaryzowane usługi, które pomogą nadawcom i właścicielom baz treści zmierzyć się z tymi wyzwaniami.
Wprowadzenie tych usług rozszerza znaczne inwestycje strategiczne firmy Ericsson w branżę telewizyjną i mediów, wzmacniając jej ofertę adresowaną do nadawców. Wspiera również ogólną transformację w kierunku bardziej skalowalnych i elastycznych modeli biznesowych, opartych na oprogramowaniu i usługach dla łączących się branż mediów, przesyłu danych i telekomunikacji.
O firmie Ericsson
Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.
Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.
Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. W 2013 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 227,8 mld SEK. Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.
Zapraszamy na:
www.twitter.com/ericsson_poland