Ericsson Device Care rozwiąże problemy użytkowników
Ericsson Device Care rozwiąże problemy użytkowników
- Ericsson Device Care umożliwia operatorom zdalną kontrolę, konfigurację i diagnostykę mobilnych urządzeń i aplikacji.
- Rozwiązanie wychodzi naprzeciw rosnącej złożoności urządzeń mobilnych, fragmentacji systemów operacyjnych oraz upowszechnieniu aplikacji.
- Obniża koszty operacyjne poprzez zmniejszenie liczby zwracanych urządzeń, poprawia wskaźnik FCR (First Call Resolution) i skraca czas kontaktu klienta z centrum wsparcia.
Od lat możliwe jest uzyskanie zdalnej pomocy, jeśli napotkamy problem korzystając z komputera. Pozwalamy wówczas zaufanej osobie połączyć się z naszym komputerem, udostępniamy nasz ekran, a nawet pozwalamy na dokonywanie zmian systemowych. Od teraz, identyczne wsparcie jest możliwe w przypadku urządzeń mobilnych. Wszystko za sprawą Ericsson Device Care.
Ericsson Device Care to element pokazanego przez szwedzką firmę w ubiegłym roku pakietu Ericsson Device and Application Verification. Podczas gdy większość rozwiązań z tego zestawu pomaga producentom i deweloperom dopracować swoje aplikacje i urządzenia przed wprowadzeniem na rynek, Ericsson Device Care rozwiązuje problemy później, gdy urządzenia są już w rękach użytkowników.
Urządzenia mobilne są dostępne w rosnącej liczbie kształów i rozmiarów, oferujące róźną jakość działania. Na rynku są trzy główne systemy mobilne, ale w użyciu są liczne wersje każdego z nich – co tworzy problem powszechnie określany jako fragmentacja. W rezultacie deweloperzy muszą optymalizować programy pod kątem wielu urządzeń i systemów, a użytkownicy natrafiają na problemy podczas korzystania z aplikacji.
Rosnąca złożoność urządzeń mobilnych, fragmentacji systemów operacyjnych oraz upowszechnienie aplikacji generuje zwiększające się koszty obsługi klienta i zwrotów urządzeń. Ericsson Device Care pozwala operatorom łatwiej sprawdzić, co dokładnie widzi użytkownik, wzmacnia relację operatora z konsumentem I dostarcza nowego narzędzia do pogłębionej analizy biznesowej. Rozwiązanie bazuje na współpracy firmy Ericsson z AetherPal.
Czytaj więcej:
Producenci mogą teraz testować gotowość aplikacji i urządzeń do wprowadzenia na rynek
O firmie Ericsson
Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.
Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.
Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. W 2013 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 227,8 mld SEK. Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.
Zapraszamy na:
www.twitter.com/ericsson_poland
www.youtube.com/ericssonpolska
www.facebook.com/ericssonpolska