Catering na stadionowe krzesełko. Pierwsza z usług uruchomiona na platformie Ericsson Connected Venue

Lista przynależnych kategorii publikacji

Dostawa cateringu na konkretne krzesełko w czasie trwania meczu to najnowsza usługa, dostępna dla kibiców Legii Warszawa. Fani mają możliwość zamówienia produktów z nowego menu przy pomocy strony internetowej. Usługa jest jednym z pierwszych tego typu rozwiązań w Europie.

Usługa dostępna jest za pośrednictwem strony internetowej wykonanej w technice Responsive Web Design (RWD). Kibic po wejściu na stronę dokonuje zamówienia i płatności. Miejsce dostawy może zostać wpisane ręcznie. Możliwe jest również zeskanowanie kodu QR, za pomocą którego użytkownik zostanie zlokalizowany. Indywidualne kody QR znajdują się na krzesełkach na stadionie. Koniec stania w kolejkach, koniec z przegapianiem kluczowych momentów meczu – to poprawa wrażeń z uczestnictwa w wydarzeniach sportowych.

Platforma usługowa to efekt innowacyjnego partnerstwa pomiędzy Ericsson i Legią Warszawa. Jest dostępna dzięki zaprojektowanej i stworzonej przez Ericsson sieci Wi-Fi, umożliwiającej łączenie się z szybkim internetem na całym stadionie Legii, jak również w innych obiektach położonych przy Łazienkowskiej 3: klubowych biurach, sklepie kibica oraz w stadionowej restauracji.

„W tym jubileuszowym dla Klubu roku, możemy pochwalić się stadionem gwarantującym najnowocześniejszą łączność internetową i pionierskie, dodatkowe usługi. Dodajmy, że dzięki współpracy z tak uznaną marką jak Ericsson, wszystkie zaproponowane przez nas udogodnienia są innowacją na skalę europejską” – przyznaje Wiceprezes Legii Warszawa, Jakub Szumielewicz.

Rozwiązanie Ericsson Small Cell as a Service (SCaaS),które wdrożyliśmy na stadionie Legii Warszawa można wykorzystać również w innych środowiskach, w których w jednym czasie przebywa znaczna ilość ludzi. Ericsson stosuje to rozwiązanie na lotniskach, w centrach handlowych i sieciach restauracyjnych – mówi Jacek Falkiewicz, Key Account Manager, Ericsson – odpowiedzialny za współpracę z Legią Warszawa.

Testy usługi przeprowadzono 28 lutego w trakcie meczu Legia Warszawa – Ruch Chorzów na wybranych sektorach stadionu Legii Warszawa.

Kolejne etapy współpracy firmy Ericsson i Legii Warszawa zakładają dostawę produktów ze sklepu Legia Fanstore na konkretne krzesełko oraz możliwość obejrzenia powtórek bramek w trakcie meczu za pomocą aplikacji mobilnej.

 

Więcej informacji o Ericsson Connected Venue:

Rozwiązanie Ericsson na Legii przykładem dla innych przedsiębiorstw

Nowa platforma usługowa na stadionie Legii Warszawa

Ericsson i Legia zmienią Łazienkowską 3 w najnowocześniejszy stadion w Polsce

Press backgrounder: Small Cell as a Service

Kontakt dla mediów

Katarzyna Pąk

Head of Marketing & Communications

Ericsson Sp. z o.o.

ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa

http://media.ericsson.pl

Aneta Kranz

Ericsson Sp. z o.o.

Wojeciech Jabczyński

rzecznik Orange Polska

Orange Polska

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

Orange Polska

Anna Żmuda-Muszyńska

Rzecznik Prasowy AGH

Akademia Górniczo-Hutnicza

Ericsson sp. z o.o.

Ericsson sp. z o.o.

ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszaw

Ericsson Sp. z o.o.

Ericsson Sp. z o.o.

Anna Wdowińska

Fundcja Edykacyjna Perspektywy

Załączniki

DSC_5937.jpg

Działająca sieć Wi-Fi na stadionie Legii Warszawa

jpg 482,5 kB
Pobierz plik
Ericsson i Legia Warszawa wspólnie uruchomili platformę usługową i infrastrukturę WiFi.

Więcej informacji: http://media.ericsson.pl/pr/302281/nowa-platforma-uslugowa-na-stadionie-legii-warszawa

Ericsson i Legia Warszawa wspólnie uruchomili platformę usługową i infrastrukturę WiFi.

Źródło: YouTube
Wiktor Cegła, Dyrektor Marketingu Legii Warszawa opowiada o szczegółach rozwiązania Small Cell as-a-Service, stworzonego przez Ericsson na stadionie Legii Warszawa.

Ericsson i Legia Warszawa na konferencji Connected Stadium Summit

Źródło: YouTube

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zróżnoważonych społecznościach na całym świecie.

Nasza oferta obejmuje usługi, oprogramowanie i infrastrukturę teleinformatyczną dla operatorów telekomunikacyjnych i firm z innych branż. Obecnie ponad 40 procent światowego ruchu mobilnego przechodzi przez sieci firmy Ericsson. Obsługujemy sieci klientów, z których korzysta ponad 2,5 miliarda abonentów.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876r., ma centralę w Sztokholmie. W 2013 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 227,8 mld SEK. Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska