presskit


Katalog:

Prezentacje Ericsson Consumer Lab w Polsce

Ericsson przeprowadził badania polskiego rynku telekomunikacyjnego w okresie marzec - maj 2009 roku. Przeprowadzono 1500 wywiadów, które objęły osoby między 15-69 rokiem życia. Źródłem danych są ankiety bezpośrednie i internetowe w rozkładzie po 50%. Badania są reprezentatywne dla 28 mln Polaków. Poprzednie badania rynku telekomunikacyjnego w Polsce Ericsson Consumer Lab przeprowadził w 2006 roku.

Ericsson zbada nastawienie Polakow do nowoczesnych technologii

mp4 4,4 MB
Pobierz plik
Badanie przeprowadzone przez studentow Uniwersytetu Warszawskiego dla Ericsson w Polsce (2015)

Trendy w postrzeganiu nowych technologii

pdf 668,2 kB
Pobierz plik
badanie Ericsson ConsumerLab 2015

Trendy w postrzeganiu nowych technologii - badanie Ericsson ConsumerLab 2015

pdf 547,3 kB
Pobierz plik
2013 Global Report - Polska w porównaniu ze światem.pdf

2013 Global Report - Polska w porównaniu ze światem.pdf

pdf 1,9 MB
Pobierz plik
Elita Internetu w Polsce w 2012 - dyskusja nad badaniami Ericsson Consumer Lab w Polsce.mp4

Elita Internetu w Polsce w 2012 - dyskusja nad badaniami Ericsson Consumer Lab w Polsce.mp4

mp4 25,9 MB
Pobierz plik
Zapraszamy do obejrzenia zapisu konferencji prasowej, na której zaprezentowaliśmy wyniki badań Ericsson ConsumerLab 2011

Ericsson w Polsce prezentuje wyniki Consumer Lab 2011

mp4 43,9 MB
Pobierz plik
Awangarda mobilnego Internetu - Katarzyna Pąk, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Polsce, Ericsson

Warszawa, 7 lutego 2012

Pionierzy polskiego Internetu

mp4 6,7 MB
Pobierz plik
Polscy pionierzy 2012

Polscy pionierzy 2012

pdf 1,0 MB
Pobierz plik
Mobilny Internet Siłą Napędową  rynku ICT - Ericsson Consumer Lab 2011.pdf

Mobilny Internet w Polsce 2011

pdf 2,4 MB
Pobierz plik