Ericsson przekształca infrastrukturę mobilną z myślą o kibicach EURO we Francji
Ericsson zwiększa zasięg sieci 4G na wszystkich 10 stadionach, na których rozgrywane będą mistrzostwa Europy w piłce nożnej w 2016 roku ...
czytaj więcejEricsson zwiększa zasięg sieci 4G na wszystkich 10 stadionach, na których rozgrywane będą mistrzostwa Europy w piłce nożnej w 2016 roku ...
czytaj więcejFirmy Ericsson i China Unicom podpisały protokół ustaleń dotyczący współpracy nad architekturą sieci, 5G, chmurą i Internetem Rzeczy (IoT)
czytaj więcejOperatorzy stale pozostają w tyle za najlepszymi w swojej klasie markami w kontekście tworzenia cyfrowych doświadczeń użytkowników oraz ogólnego zadowolenia z marki. Doświadczenie typu „one-click”, doskonała obsługa klienta i proaktywność należą do najważniejszych pięciu wskaźników zadowolenia klientów z marki.
czytaj więcejMartin Mellor z dwudziestotrzyletnim doświadczeniem w sektorze telekomunikacyjnym został szefem firmy Ericsson w Polsce.
czytaj więcejEricsson wybrany jako główny dostawca i integrator systemów naliczania i inteligentnego programu transformacji sieci. Wymiana i modernizacja wszystkich istniejących funkcji naliczania i sieci inteligentnej w czasie rzeczywistym na spójny system we wszystkich liniach biznesowych.
czytaj więcejEricsson i Netia - jeden z największych dostawców usług telekomunikacyjnych w Polsce podpisały aneks do aktualnej umowy serwisowej, potwierdzając tym samym, że będą kontynuować współpracę do końca 2017 roku. ...
czytaj więcejFirmy Trriple i Ericsson podjęły współpracę nad usługami mobile wallet dla konsumentów, sektora bankowego oraz sektora smart city. Platforma Ericsson Wallet upraszcza i rozszerza możliwości przechowywania, przekazywania i wypłacania pieniędzy za pomocą urządzenia mobilnego.
czytaj więcejEricsson przedstawia rozwiązanie IoT Accelerator, łączące poziome, wielofunkcyjne platformy z usługami i rynkiem umożliwiając współpracę i monetyzację.
czytaj więcejNowa struktura organizacyjna przyspieszy realizację strategii i zwiększy wydajność działań. Koncentracja na spełnianiu zmieniających się wymagań klientów i wykorzystywanie okazji rynkowych do realizacji założeń rozwojowych. Silne nastawienie na koszty i wydajność w obrębie przedsiębiorstwa. Nowa struktura jednostek biznesowych i zmiany w Executive Leadership Team.
czytaj więcej