Przyszłość AI w Doświadczeniach Konsumentów

Lista przynależnych kategorii publikacji

Razem z firmą AT & T Foundry i RocketSpace firma Ericsson wydała trzecią serię The Futurist Report.

Przejrzyj wewnętrzne spojrzenie na najnowocześniejsze technologie i firmy, które kształtują przyszłość sztucznej inteligencji i co to oznacza dla konsumentów.

Jak sztuczna inteligencja i automatyka wpływają na sposób, w jaki żyjemy i jak marki będą dostosowywać się i zaspokoić zmieniające się doświadczenia konsumentów?

Przeczytaj pełny raport: Przyszłość sztucznej inteligencji | Raport Ericsson, AT&T Foundry i RocketSpace

Kontakt dla mediów

Katarzyna Pąk

Head of Marketing & Communications

Ericsson Sp. z o.o.

ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa

http://media.ericsson.pl

Załączniki

att-futurist-illustration_original_970x647_90_204466.jpg

att-futurist-illustration_original_970x647_90_204466.jpg

jpg 126,2 kB
Pobierz plik

O firmie Ericsson

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje społeczeństwu sieciowemu efektywne rozwiązania działające w czasie rzeczywistym, które pozwalają nam wszystkim swobodniej studiować, pracować i żyć w zrównoważonych społecznościach na całym świecie.

Działamy w ponad 180 krajach i zatrudniamy przeszło 110 000 pracowników. Ericsson założony w 1876 roku, ma centralę w Sztokholmie. W 2016 roku firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości 222,8 mld SEK. Firma Ericsson jest notowana na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericssonpolska

www.youtube.com/ericssonpolska

www.facebook.com/ericssonpolska