Ericsson w Polsce - wyniki i prognozy
Ericsson w Polsce - wyniki i prognozy
Ericsson Sp. z o.o. - najlepsza sprzedaż w historii firmy
Usługi z zakresu managed services strategią na przyszłość firmy Ericsson w Polsce
Ericsson Sp. z o.o. zamknęła ubiegły rok z wynikami sprzedaży o 102% wyższymi niż w 2004 roku. Doskonały rezultat był wynikiem podpisania dwóch kontraktów UMTS w Polsce oraz pozytywnych trendów na rynku GSM i telefonii stacjonarnej.
W 2006 roku Ericsson będzie się głównie koncentrował na wypełnieniu oczekiwań operatorów związanych z outsourcingiem. „Polscy operatorzy - podobnie jak na innych rynkach - są gotowi do zlecania zarządzania siecią innym podmiotom” powiedział Lars E. Svensson, Prezes firmy Ericsson Sp. z o.o. Usługi z zakresu managed services obejmują przejęcie zarządzania siecią od operatora, poczynając od pozyskania lokalizacji po tzw. billing.
2006 rok będzie dla firmy Ericsson kolejnym okresem umacniania wiodącej pozycji na rynku 3G u wszystkich operatorów komórkowych.
Firma spodziewa się także w 2006 roku rozszerzonej działalności w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw oraz w sektorze administracji państwowej.
Wzrost sprzedaży powinien nastąpić w zakresie wymiany urządzeń typu softswitch, co rozpocznie proces unowocześniania tego sprzętu u wszystkich operatorów.
„Z optymizmem patrzymy na rok 2006. Tradycyjna działalność firmy Ericsson rozwija się równomiernie a przyszła strategia związana z usługami z zakresu managed services wchodzi w nową fazę negocjacji. Dlatego też, 2006 rok pozwala z nadzieją oczekiwać kolejnego rekordu w sprzedaży” dodał Lars E. Svensson.