Ericsson stawia w Polsce na najlepszą sieć smartfonową

Lista przynależnych kategorii publikacji

Mobilny internet i oparte na nim usługi to najdynamiczniej rozwijająca się część branży telekomunikacyjnej. Stawia to przed operatorami nowe, niezwykle ważne wyzwanie, jakim jest  przygotowania sieci do obsługi bardzo szybko przyrastającej ilości przesyłanych danych oraz dużej liczby abonentów

Polscy specjaliści z firmy Ericsson opracowali krótką, acz zwięzłą publikację pozwalającą zrozumieć skalę potrzeb i najbardziej zapomniane obszary inwestycji wymagające zmian.

„W naszych codziennych kontaktach z klientami częstokroć poruszamy kwestie technologicznych rozwiązań w bardzo specyficznych technicznie obszarach-mówi dr Krzysztof Burzyński –wiceprezes Ericsson w Polsce, współautor publikacji- jednakże istnieje konieczność powszechnego zrozumienia dla zachodzących zmian i ich konsekwencji zarówno dla działu marketingu, sprzedaży, czy techniki u operatorów. Jestem przekonany, że nasza publikacja pozwoli nam upowszechnić tę wiedzę, zwłaszcza, że wszyscy jako użytkownicy jesteśmy niecierpliwi w oczekiwaniu na nowe, sprawne jakościowo sieci w Polsce”

Modernizacja sieci RAN to jedyny sposób na przygotowanie sieci na wyzwania następnych kilkunastu lat. Dzięki kompleksowemu unowocześnieniu infrastruktury:

  • Uzyskamy sieć radiową o doskonałej jakości, przystosowaną do efektywnej obsługi urządzeń transmisji danych ze szczególnym uwzględnieniem smartfonów.
  • Wprowadzimy radiową infrastrukturę multi-standard, umożliwiającą elastyczne przełączanie pomiędzy technologiami 2G, 3G i LTE wraz z rozwojem rynku. Będziemy gotowi na uruchomienie usług LTE, które w całości oparte są na transmisji IP.
  • Zoptymalizujemy koszty operacyjne sieci. Nowoczesny sprzęt ma znacznie mniejsze zużycie energii niż sprzęt starszej generacji. Zajmuje też mniej miejsca. Przy tym jego parametry radiowe są lepsze, co oznacza bardziej zadowolonych klientów i ubsłużenie większego ruchu.

O firmie Ericsson 

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, jest liderem w dziedzinie technologii mobilnych 2G, 3G i 4G i obsługuje sieci, z których korzysta ponad miliard abonentów. Zajmuje również czołową pozycję na rynku usług zarządzanych. Oferta firmy obejmuje infrastrukturę sieci stacjonarnych i komórkowych, usługi telekomunikacyjne, oprogramowanie oraz rozwiązania szerokopasmowe i multimedialne dla operatorów, przedsiębiorstw i branży medialnej. Spółki joint venture Sony Ericsson i ST-Ericsson zapewniają klientom osobiste urządzenia komunikacji mobilnej wyposażone w bogaty zestaw funkcji.

Ericsson realizuje swój długofalowy cel, jakim jest „stać się siłą napędową postępu w świecie komunikacji” poprzez innowacje, zaawansowane technologie oraz rozwiązania biznesowe zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Firma powstała w 1876 r. Ma centralę w Sztokholmie. Działa w 175 krajach i zatrudnia ponad 90 000 pracowników. W 2010 r. uzyskała przychody w wysokości 203.3 mld SEK (28,2 mld USD). Ericsson jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland 

www.youtube.com/ericssonpolska 

www.facebook.com/ericssonpolska

Kontakt dla mediów

Katarzyna Pąk

Head of Marketing & Communications

Ericsson Sp. z o.o.

ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa

http://media.ericsson.pl

Załączniki

dr Krzysztof Burzyński - wiceprezes Ericsson w Polsce

IMG_1487.jpg

jpg 113,0 kB
Pobierz plik
Raport: Modernizacja RAN wg Ericsson

Modernizacja RAN wg Ericsson.pdf

pdf 526,3 kB
Pobierz plik