Awangarda polskiego Internetu - Ericsson Consumer Lab prezentacja, dyskusja

Lista przynależnych kategorii publikacji

Awangarda mobilnego Internetu - Katarzyna Pąk, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Polsce, Ericsson

Jest ich ponad 4 miliony - to awangarda mobilnego internetu w Polsce. Według badań Ericsson Cons Lab w Polsce część z nich stanowi przebojowa młodzież w wieku 15-24 lata, pozostali to aktywni zawodowo, jest ich ponad 70% w wieku 24-39 lat. Ostatnią podgrupą awangardy są tzw. eksperymentatorzy. Znajdziemy w niej zarówno emerytów jak i studentów. Z awangardy wyróżniają się optymistycznym podejściem do nowinek technologicznych i poszukiwaniem własnych dróg ich wykorzystania. Wszystkie grupy łączy praktyczne zainteresowanie nowymi technologiami i zwracanie uwagi na markę. Być w awangardzie oznacza mieć zrozumienie dla zmieniającego się środowiska technologicznego, co więcej - lubić je i czerpać przyjemność z jego zastosowania. Cieszyć się z własnoręcznie wyszukanych i zastosowanych serwisów. Pozostali użytkownicy mobilnych nowinek podążą za opiniotwórczą awangardą.
Warszawa, 7 lutego 2012

Link do filmu w serwisie YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=zrmRNPtHKZo

Prezentacja .pdf "Polscy pionierzy 2012":

http://media.ericsson.pl/presskit/5824

 

Pionierzy Internetu - wyjątkowi w Polsce? - dyskusja nad badaniami Ericsson Consumer Lab w Polsce

Uczestnicy dyskusji:
dr Dominik Batorski - UW
dr Mirosław Filiciak - SWPS
Edwin Bendyk moderator, Collegium Civitas
Uczestnicy dyskusji prowadzący własne badania w Polsce nad środowiskiem internautów i specyficznie młodzieży korzystającej w codziennym życiu z usług internetowych skomentowali wyniki badań Ericsson Consumer Lab w Polsce
Warszawa, 7 lutego 2012

Link do filmu w serwisie YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=JSrWdDhIub8

O firmie Ericsson 

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, jest liderem w dziedzinie technologii mobilnych 2G, 3G i 4G i obsługuje sieci, z których korzysta ponad miliard abonentów. Zajmuje również czołową pozycję na rynku usług zarządzanych. Oferta firmy obejmuje infrastrukturę sieci stacjonarnych i komórkowych, usługi telekomunikacyjne, oprogramowanie oraz rozwiązania szerokopasmowe i multimedialne dla operatorów, przedsiębiorstw i branży medialnej. Spółki joint venture Sony Ericsson i ST-Ericsson zapewniają klientom osobiste urządzenia komunikacji mobilnej wyposażone w bogaty zestaw funkcji.

Ericsson realizuje swój długofalowy cel, jakim jest „stać się siłą napędową postępu w świecie komunikacji” poprzez innowacje, zaawansowane technologie oraz rozwiązania biznesowe zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Firma powstała w 1876 r. Ma centralę w Sztokholmie. Działa w 175 krajach i zatrudnia ponad 90 000 pracowników. W 2010 r. uzyskała przychody w wysokości 203.3 mld SEK (28,2 mld USD). Ericsson jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

Zapraszamy na:

www.twitter.com/ericsson_poland 

www.youtube.com/ericssonpolska 

www.facebook.com/ericssonpolska

Kontakt dla mediów

Katarzyna Pąk

Head of Marketing & Communications

Ericsson Sp. z o.o.

ul. Konstruktorska 12
02-673 Warszawa

http://media.ericsson.pl

Załączniki

Od lewej siedzą: Katarzyna Pąk, Ericsson; dr Mirosław Filiciak - SWPS; Edwin Bendyk - moderator, Collegium Civitas; dr Dominik Batorski - UW

IMG_9799.JPG

JPG 893,4 kB
Pobierz plik
Od lewej siedzą: Edwin Bendyk - moderator, Collegium Civitas; dr Dominik Batorski - UW

IMG_9802.JPG

JPG 948,9 kB
Pobierz plik
Edwin Bendyk - moderator dyskusji, Collegium Civitas

IMG_9762.JPG

JPG 3,7 MB
Pobierz plik
dr Mirosław Filiciak - SWPS

IMG_9796.JPG

JPG 2,9 MB
Pobierz plik