Log in
Your Local Ericsson site

Archiwum

Cena decydującym czynnikiem wyboru operatora komórkowego dla polskich konsumentów

29 grudnia 2015, 10:10Kategorie: Badania konsumenckie w Polsce, Technologia

Podstawowym kryterium dla 41 procent respondentow jest cena jaką ponoszą za usługi komórkowe. Kolejne miejsce na liście zajmuje jakość połączenia (37 procent). Często zdarza się, że w danej lokalizacji nie każda sieć oferuje satysfakcjonujący zasięg. ...

Połowa Polaków regularnie korzysta z technologii 4G

28 grudnia 2015, 10:48Kategorie: Badania konsumenckie w Polsce, Technologia

Jak wynika z najnowszego raportu Ericsson ConsumerLab, niemal połowa Polaków korzysta obecnie z technologii 4G. Pomiędzy 2013 i 2015 roku Polacy zaczęli w większym stopniu korzystać ze wszystkich możliwych usług dostępnych na smartfonach i tabletach. ...

Ericsson wzmacnia swoją pozycję w sektorze energii i użyteczności publicznej

18 grudnia 2015, 12:54Kategorie: Technologia

Marcin Sugak objął stanowisko dyrektora do spraw sprzedaży w sektorze energii i użyteczności publicznej (Industry and Society) w firmie Ericsson. To strategiczny obszar rozwoju spółki, przekładający doświadczenia Ericsson z rynku telekomunikacyjnego na wyzwania, jakie przed uczestnikami rynku stawia trwająca transformacja technologiczna. ...

10 najgorętszych trendów konsumenckich na rok 2016. Early adopters przestają się liczyć.

10 grudnia 2015, 11:04Kategorie: Mobility Report, Badania konsumenckie w Polsce, Technologia

Ericsson ConsumerLab po raz piąty w swojej historii prezentuje 10 najgorętszych trendow konsumenckich na nadchodzący rok.

Wykorzystanie nowoczesnych technologii w Polsce w rękach przedszkolaków

08 grudnia 2015, 14:55Kategorie: Mobility Report, Badania konsumenckie w Polsce, Technologia

Koło Naukowe Chi Kwadrat działające w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, przeprowadziło we współpracy z firmą Ericsson badanie „Trendy w postrzeganiu nowoczesnych technologii”. Badania jakościowe przeprowadzone w 2015 roku przez studentów wśrod dzieci i młodzieży uzupełniają raport Ericsson ConsumerLab zrealizowany w 2015 roku wśród grupy Polaków w wieku 15-69 lat. ...

Dla dziennikarzy

Wszystkie zasoby biura prasowego są dostępne tylko dla akredytowanych osób. Jeżeli jeszcze nie jesteś użytkownikiem biura prasowego, prosimy o rejestrację.

Tagi