Log in
Your Local Ericsson site

Badania konsumenckie w Polsce

Streaming w polskim wydaniu – raport Ericsson TV and Media 2016

30 grudnia 2016, 15:06Kategorie: Badania konsumenckie w Polsce, Technologia

Polacy wykazują się wysoką nieufnością wobec personalizowanych reklam. Co trzeci polski respondent nie czuje się komfortowo przy dostarczaniu danych i historii przeglądania swojemu dostawcy usług wideo, w celu personalizacji reklam – wynika z raportu Ericsson TV and Media 2016.

Oglądanie materiałów wideo na urządzeniach mobilnych coraz popularniejsze - nowy raport Ericsson ConsumerLab TV&Media

03 listopada 2016, 11:05Kategorie: Badania konsumenckie w Polsce, Technologia

Ericsson ConsumerLab TV & Media Report – raport odzwierciedlający preferencje 1,1 miliarda konsumentów wykazuje masowy wzrost popularności mobilnego oglądania wideo. Czas spędzony na oglądaniu materiałów wideo i telewizji na urządzeniach mobilnych w ciągu tygodnia wzrósł o 85 procent w ostatnich sześciu latach Konsumenci amerykańscy oceniają usługi wideo na żądanie (VOD) wyżej...

Polscy użytkownicy smartfonów oceniają sieci komórkowe. Raport Ericsson ConsumerLab

08 września 2016, 12:22Kategorie: Badania konsumenckie w Polsce, Technologia

Jakość mobilnego internetu jest dla 20 procent Polaków korzystających ze smartfonów, najważniejszym czynnikiem determinującym lojalność wobec operatora komórkowego

Nowy raport: aplikacje i materiały wideo decydują o lojalności klienta

23 sierpnia 2016, 10:16Kategorie: Badania konsumenckie w Polsce, Technologia

Wzrost popularności aplikacji wideo powoduje większą liczbę problemów ze smartfonami, pomimo poprawy jakości sieci.  Dwóch na pięciu użytkowników smartfonów doświadcza w ciągu tygodnia ponad 11 problemów związanych z korzystaniem ze swojego telefonu. ...

Mieszkańcy Warszawy rozsądnie korzystają z sieci

12 sierpnia 2016, 09:00Kategorie: Badania konsumenckie w Polsce, Technologia

Warszawiacy wierzą, że w razie katastrofy to skorzystanie z telefonu alarmowego może przynieść im ratunek. Chcemy aby urządzenia dostarczały nam informacje ale wolimy sami podejmować decyzje. Polacy wolą rozwijać swoją inteligencję ćwiczeniami niż wszczepiać czipy usprawniające pracę mózgu. ...

Dla dziennikarzy

Wszystkie zasoby biura prasowego są dostępne tylko dla akredytowanych osób. Jeżeli jeszcze nie jesteś użytkownikiem biura prasowego, prosimy o rejestrację.

Tagi